The Unpleasant Show

  • Invitație
  • Sorin Vreme, Untitled, cărbune, creion pe hârtie, 1995
  • Cristian Opriș, Kli-Schink, cărbune, fum pe hârtie, 1998
  • Mi Kafkin, Colecționarul din spațiu 2, creion pe mucava, 2015, colecție privată
  • Sasha Robert Bandi, In căutarea păcii - o lucrare dedicată soarelui, tehnică mixtă pe hârtie, 2016
  • Sasha Robert Bandi, In căutarea păcii - o lucrare dedicată soarelui, tehnică mixtă pe hârtie, 2016
  • Sasha Robert Bandi, Sore Loser, creion pe copertă de carte, 2017-2018
  • Sasha Robert Bandi, Sore Loser, creion pe copertă de carte, 2017-2018
  • Radu Oreian, Untitled, tehnică mixtă pe hârtie, 2017
  • Dan Beudean, Untitled, creion pe hârtie, 2017, colecție privată
  • Dan Beudean, Untitled, creion pe hârtie, 2017, colecție privată
  • Ștefan Ungureanu, Hominid Evolutionary Pyramid, tehnică mixtă pe hârtie milimetrică, 2015
  • Ștefan Ungureanu, Hominid Evolutionary Pyramid, tehnică mixtă pe hârtie milimetrică, 2015
  • Cristian Opriș, Kli-Schink, carbune, fum pe hârtie, 1998
  • Lea Rasovszky, Men Lusting for Love, creion pe hârtie, 2017
  • Raluca Popa, After Tuttle, creion pe hârtie, 2018
  • Raluca Popa, After Tuttle, creion pe hârtie, 2018
  • Raluca Popa, After Tuttle, creion pe hârtie, 2018
Invitație > <

Info

Galeria Jecza are onoarea de a vă invita la vernisajul expoziției "The Unpleasant Show".
Echipa curatorială a expoziției, formată din AAndrei Jecza și Simona Abagiu, explorează (non)limitele desenului, astăzi, și plasarea lui în practicile artistice contemporane.

Vernisaj: Sâmbătă | 10 martie | ora 19:00 | Galeria Jecza

Echipa curatorială: AAndrei Jecza și Simona Abagiu

Artiști: 
Sasha Robert Bandi | Dan Beudean | Mi Kafchin
Cristian Opriș | Radu Oreian | Raluca Popa
Lea Rasovsky | Ștefan Ungureanu | Sorin Vreme

Adesea nedezvăluit publicului, desenul este, poate, cel mai intim element al practicii artistice, expunând deciziile, indeciziile și indiscrețiile unei “consemnări cu voce tare”. Dificultățile sale de definire reflectă statutul nehotărât al procesului, practicii și obiectelor acestuia. Regăsim desenul ca act investigativ de căutare, ca formă de discurs social și politic, ca prefigurare și cartografiere a ideilor, ca semn rutier, ca limbaj grafic al publicității, ca ghid de siguranță în aeronave și multe altele.
Această fluență a limbajului vizual trebuie dezvoltată, cultivată și provocată echivalent cu orice alt mijloc de comunicare important.

Cu o istorie la fel de vastă ca și istoria culturii, actul de a desena rămâne un mijloc primordial și fundamental de a traduce, documenta, înregistra și analiza lumea locuită, atât exterioară, cât și interioară. De asemenea, actul de a privi un desen ne permite să experimentăm cartografierea experienței celuilalt, mărturia lumii sale pe care o împărtășește, astfel, cu noi. Transferul de idei, fie al conceptului pe un suport, fie prin mesaj înseamnă cunoaștere. Privitul înseamnă cunoaștere, iar desenul te învață să privești.